We waren uitgenodigd bij het Oldtimertreffen en de 112Beurs in Weelde (België), georganiseerd door de brandweer van Vlaanderen. Er waren voornamelijk prachtige oldtimer brandweerwagens te aanschouwen, en daarnaast waren er aan aantal ambulancevoertuigen, legertrucks en politiewagens. We hebben een aantal voormalige politiemedewerkers gesproken, alsmede de eigenaren van de andere politievoertuigen.
In de loods, waar tevens het brandweermuseumdepot gevestigd is, konden liefhebbers van de brandweer en andere hulpdiensten verzamelobjecten aanschaffen. Het was met het zonnetje heerlijk vertoeven op het uitgestrekte NATO-terrein waar de krekels zich duidelijk lieten horen. Alles was top geregeld door de organisatie. Mooi om te zien dat er behoorlijk wat historische wagens goed worden onderhouden.

https://x.com/BlueTruthNL/status/2053342060455809418
https://t.me/BlueTruthKanaal/1150