Afgelopen zondag (3 mei 2026) waren we aanwezig op het circuit in Zandvoort. Er waren behoorlijk wat Amerikaanse wagens aanwezig, waaronder meerdere Amerikaanse politiewagens. Ze lieten luidkeels hun sirenes horen. Er stond een iconische “Yellow Cab” naast ons (zie de foto).
Het brute geweld van de racemonsters werd gedemonstreerd op het circuit. Ondanks dat het een natte dag was, waren er veel bezoekers aanwezig. Al met al was het leuk om een keer op dit grote evenement aanwezig te zijn, al maken we eigenlijk liever kinderen en gehandicapten blij met een liefdadigheidsrit.

https://x.com/BlueTruthNL/status/2051748978253848982
https://t.me/BlueTruthKanaal/1148